Počet záznamov: 1  

Einfluss der Kultur in den Marketingstrategien im Gaststättenwesen

  1. Názov Einfluss der Kultur in den Marketingstrategien im Gaststättenwesen : diplomová práca
    Autorské údajeAnna Maršová, školiteľ: Danuša Lišková
    Autor Maršová Anna
    Ďalší autori Lišková Danuša (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra jazykovedy a translatológie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2014. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra878897

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.