Počet záznamov: 1
Einfluss der Kultur in den Marketingstrategien im Gaststättenwesen
Názov Einfluss der Kultur in den Marketingstrategien im Gaststättenwesen : diplomová práca Autorské údaje Anna Maršová, školiteľ: Danuša Lišková Autor Maršová Anna Ďalší autori Lišková Danuša (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKJT - Katedra jazykovedy a translatológie FAJ Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra jazykovedy a translatológie Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 85 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 878897
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1