Počet záznamov: 1  

Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach

  1. Názov Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach
    Autorské údajeChristian Dianoux, Zdeněk Linhart, Lucie Vnoučková
    Autor Dianoux Christian
    Spoluautori Linhart Zdeněk
    Vnoučková Lucie
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2014), s. 87-103. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2014. ISSN 1804-1728
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * spotrebitelia * postoje * náboženstvo * Nemecko * Ukrajina * USA
    AnotáciaSkúmanie postojov spotrebiteľov voči reklame. Výskum zahŕňa respondentov z troch krajín s rôznym ekonomickým a kultúrnym zázemím (Nemecko, Ukrajina, USA). Vplyv náboženstva na reklamu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1