Počet záznamov: 1
Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti
Názov Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti [elektronický zdroj] : zborník vedeckých statí 3 Autorské údaje zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský, recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá Ďalší autori Čarnogurský Karol (Zostavovateľ / Kompilátor) Mazúrek Jaroslav (Recenzent) Černá Ľubica (Recenzent) Korporácia Pedagogická fakulta Katolíckej univerzity v Ružomberku . Katedra manažmentu Vydavateľské údaje Ružomberok : VERBUM , 2014. - CD-ROM [211 s.] ISBN 978-80-561-0143-8 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * spoločnosť vedomostná * marketing mix * komunikácia marketingová * analýza swot Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (6) - ČLÁNKY Signatúra 880488 Archív EPC E14 00615-001, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.2 MB z IP adresy EU po prihlásení elektronická kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 880488 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1