- Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
Počet záznamov: 1  

Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu

  1. Title Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Parallel titleRemuneration of employees as a tool of personnel marketing
    Author infoZuzana Joniaková
    Author Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : zborník vedeckých prác : [abstrakty]. [1 s.] [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Matulčíková Marta ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3916-6
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categorySeveral publications and documents, which are not in any previous category
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00616-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.