Počet záznamov: 1
Kríza moderného marketingu?
Názov Kríza moderného marketingu? Súbežný názov The crisis of modern marketing? Autorské údaje Bohuslava Mihalčová Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 146-151 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * spotrebitelia * kampane reklamné Anotácia Problematika udržateľného marketingu. Marketing a súčasnosť. Transakčný a vzťahový marketing. Nové trendy v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00615-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1