Počet záznamov: 1  

Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl

  1. Názov Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl
    Súbežný názovThe selected marketing tools in the area of financial education among university students
    Autorské údajeAlžbeta Thiessen
    Autor Thiessen Alžbeta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 176-188 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá gramotnosť finančná * vzdelávanie vysokoškolské * nástroje marketingové * marketing sociálny
    AnotáciaSociálne médiá, sociálny marketing a psychologické vedy ponúkajú nové spôsoby ako zabezpečiť jednotlivcov finančnými znalosťami a zručnosťami, ktoré potrebujú. Cieľom príspevku je zdôrazniť význam marketingu v oblasti finančnej gramotnosti študentov vysokých škôl, ktorých poskytovateľom finančného vzdelávania je vysoká škola. Ďalším cieľom je zhodnotiť vybrané marketingové nástroje, ktoré slúžia na uspokojenie potreby finančného vzdelávania študentov a ako tieto nástroje menia ich finančné správanie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00615-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.