Počet záznamov: 1  

The Perception of event marketing as a part of marketing communication

  1. Názov The Perception of event marketing as a part of marketing communication
    Preklad názvuVnímanie event marketingu ako súčasti marketingovej komunikácie
    Autorské údajeEva Kotová
    Autor Kotová Eva
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 129-141. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * event marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová
    AnotáciaVnímanie event marketingu ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.