Počet záznamov: 1  

Procesne a zákaznícky orientovaná organizácia

  1. Názov Procesne a zákaznícky orientovaná organizácia
    Autorské údajePavol Strýček
    Autor Strýček Pavol
    Zdrojový dokument Kvalita : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 22, č. 3 (2014), s. 42-43. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2014. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * lídri * komunikácia manažérska * riadenie zmien * riadenie kvality * riadenie procesné * motivácia * modely
    AnotáciaTento model organizácie si vyžaduje znalých lídrov, schopných neustále hľadať potenciál na zlepšenie, motivovať, efektívne komunikovať a konať - robiť rozhodnutia a zmeny.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.