Počet záznamov: 1
Euromarketing - Marketing Audit in Practice (Results of a Research)
Názov Euromarketing - Marketing Audit in Practice (Results of a Research) Preklad názvu Euromarketing - Marketing audit v praxi (výsledky výskumu) Autorské údaje Viera Čihovská, Šárka Kličková Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 37-45 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Poznámky KEGA 018EU-4/2014. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá euromarketing * marketing * audit * nástroje marketingové Anotácia Marketing audit - definícia priebeh procesu auditu. Komparácia nástroja euromarketing na SR a v Taliansku. Hypotézy a neparametrické štatistické testovanie. PDCA cyklus pri aplikácii euromarketingu - ISO štandardy. Prieskum vo využití marketing auditu v podnikoch na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01723-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 623.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1