Počet záznamov: 1
A Social Marketing Approach to Behaviour Change
Názov A Social Marketing Approach to Behaviour Change Preklad názvu Prístup sociáneho marketingu ku zmene správania Autorské údaje Eva Bikárová Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. pp. 16-24 [CD-ROM]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2014 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-3993-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * behaviorizmus * hazard morálny * organizácie neziskové * analýzy Anotácia Definícia a klasifikácia sociálneho marketingu. Marketingové analýzy, marketingový mix, etické dilemy. Stupne zmeny správania populácie vplyvom sociálneho marketingu. Rámec behaviorálneho manažmentu. Nevedomé efekty sociálnych kampaní. Limity sociálneho marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01933-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 696.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1