Počet záznamov: 1  

Značka v podnikovej praxi

  1. Názov Značka v podnikovej praxi
    Preklad názvuBrand in corporate practice
    Autorské údajeAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 13, č. 31-32 (2014), s. 72-78. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2014. ISSN 1335-9746
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá budovanie značky * značky maloobchodné * hodnota * stratégia marketingová * marketing
    AnotáciaZnačka a jej význam. Privátna značka. Budovanie značky – branding. Hodnota značky. Prínos a ciele značky.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01796-004, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2014: 31-32

    článok

    článok

Počet záznamov: 1