Počet záznamov: 1
Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní
Názov Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní Preklad názvu Influence of contextual variables on estimation of school value added Autorské údaje Lukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková Autor Píš Lukáš Spoluautori Trajová Jana Kaclík Pavol Kolková Mária Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá hodnota pridaná * vzdelávanie * kvalita vzdelávania * školy * modelovanie lineárne Anotácia Aplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-3
článok
Počet záznamov: 1