Počet záznamov: 1
Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
Názov Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2015), s. 3-12 online. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603 Vydavateľské údaje Tab. Poznámky VEGA 1/0100/13. - Res. angl. Bibliogr. odkazy Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * marketing sieťový * komunikácia marketingová * podnik Anotácia Aktuálne trendy v oblasti marketingovej komunikácie a rast významu sociálneho marketingu v podmienkach Slovenska. Súčasné a nové trendy v marketingovej komunikácii podnikov a úroveň ich využívania na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00287-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 444.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1