Počet záznamov: 1
Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku
Názov Tradičné nástroje verzus nové formy a trendy v marketingovej komunikácii podnikov na Slovensku Preklad názvu Traditional Tools versus New Forms and Trends in Marketing Communication of Businesses in Slovakia Autorské údaje Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2015), s. 3-12 online. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2015. ISSN 1805-0603 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * marketing sieťový * komunikácia marketingová * podnik Anotácia Aktuálne trendy v oblasti marketingovej komunikácie a rast významu sociálneho marketingu v podmienkach Slovenska. Súčasné a nové trendy v marketingovej komunikácii podnikov a úroveň ich využívania na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00287-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 444.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1