Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vo vybranom podniku cestovného ruchu

  1. Názov Marketingová stratégia vo vybranom podniku cestovného ruchu : diplomová práca
    Autorské údajeMiroslava Jurkechová, školiteľ: Barbora Gontkovičová
    Autor Jurkechová Miroslava
    Ďalší autori Gontkovičová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2015. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887491

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.