Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia vo vybranom podniku cestovného ruchu
Názov Marketingová stratégia vo vybranom podniku cestovného ruchu : diplomová práca Autorské údaje Miroslava Jurkechová, školiteľ: Barbora Gontkovičová Autor Jurkechová Miroslava Ďalší autori Gontkovičová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2015. - 70 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 887491
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1