Počet záznamov: 1  

Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu

  1. Názov Environmentálny marketing ako konkurečná výhoda na trhu : bakalárska práca
    Autorské údajeZoltán Moravčík, školiteľ: Lucia Bednárová
    Autor Moravčík Zoltán
    Ďalší autori Bednárová Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2015. - 43 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra887658

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce684.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    887658SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1