Počet záznamov: 1  

Využitie nových nástrojov buzz marketingu v obchodnej firme

  1. Názov Využitie nových nástrojov buzz marketingu v obchodnej firme : diplomová práca
    Autorské údajeAlexandra Bujdošová, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Bujdošová Alexandra
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - 57 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra887118

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1