Počet záznamov: 1  

Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce

  1. Názov Segmentace kupujících podle vnímané hodnoty v podmínkách e-commerce
    Preklad názvuCustomer segmentation based on percieved value in terms of e-commerce
    Autorské údajeKamila Tišlerová
    Autor Tišlerová Kamila
    Zdrojový dokument Ekonomické listy : odborný vědecký časopis Vysoké školy ekonomie a managementu. Roč. 6, č. 1 (2015), s. 14-33 online. - Praha : Centrum ekonomických studií VŠEM, 2015. ISSN 1804-4166
    PoznámkyPopis urobený: 1.10.2015. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá obchod elektronický * analýza trhu * rozhodovanie nákupné * segmentácia * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaOpodstatnenosť stanovenej segmentácie a rozdielnosť vo vnímaní medzi zákazníkmi nakupujúcimi na internete. Rozhodovanie a atribúty, ktoré vnímajú všetci zákazníci rovnako a kde medzi uvedenými skupinami zákazníkov existujú štatisticky významné rozdiely.
    URL ftp://193.87.31.84/0207548/Ekonomicke_listy_1_2015.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1