Počet záznamov: 1
Kľúčové aspekty inbound marketingu ako novej formy marketingovej komunikácie
Názov Kľúčové aspekty inbound marketingu ako novej formy marketingovej komunikácie Súbežný názov Key aspects of inbund marketing as new form of marketing communication Autorské údaje Róbert Šlosár, Peter Štetka Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 52-54 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Poznámky Abstrakt. - I-15-102-00 50 %. - VEGA 1/0546/15 50 % Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01287-025, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1