Počet záznamov: 1  

Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku

  1. Názov Perspektívy vývoja product placementu na Slovensku
    Súbežný názovDevelopment perspectives of product placement in Slovakia
    Autorské údajeLucia Vanková
    Autor Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 321-330 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
    PoznámkyVEGA 1/0550/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá umiestňovanie produktov * televízia * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * reklama * náklady * Slovensko
    AnotáciaProduct placement a jeho význam. Analýza podmienok pre uplatnenie product placementu v slovenských televíziách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-022, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti745.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.