Počet záznamov: 1
V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku
Názov V zákazníckom rozhodovaní netreba vždy hľadať logiku Autorské údaje Matej Šucha Autor Šucha Matej Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 3 (21. januára 2016), s. 40-41. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * zákazníci * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * podnikanie * ekonómia behaviorálna * Nobelova cena Anotácia Snaha behaviorálnych vedcov vyvrátiť základný predpoklad ekonómie o tom, že ľudia sú racionálni a poznajú svoje preferencie. Udelenie Nobelovej ceny za ekonómiu Danielovi Kahnemanovi, najvýznamnejšiemu behaviorálnemu ekonómovi, v r. 2002. Pochopenie zmýšľania zákazníkov ako dôležitý faktor v podnikaní. Menu engineering. Kľúč k zákazníckej spokojnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-10 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1