Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľské vnímanie zavedenia ekologických výrobkov do portfólia podnikov s aplikáciou na spoločnosť Fisher v Nemecku

  1. Názov Spotrebiteľské vnímanie zavedenia ekologických výrobkov do portfólia podnikov s aplikáciou na spoločnosť Fisher v Nemecku
    Autorské údajeLukáš Hanzlíček
    Autor Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. S. 99-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-4157-2
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/0134/14. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Heslá výrobky ekologické * pôvod tovaru * rozhodovanie nákupné * označovanie tovarov * marketing * hodnota * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZavedenie ekologických výrobkov do portfólia spoločnosti a ich vnímanie spotrebiteľmi. Súčasný stav a rastúce trendy zavádzania ekologických produktov, ich hodnoty a charakteristika spotrebiteľov týchto produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01498-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1