Počet záznamov: 1  

Neuromarketing. Úvod do problematiky

  1. Názov Neuromarketing. Úvod do problematiky . I.
    Preklad názvuNeuromarketing
    Autorské údajeMagdalena Samuhelová, Lucia Šimková
    Autor Samuhelová Magdalena
    Spoluautori Šimková Lucia
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 4 (2015), s. 47-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * neuromarketing * história * spotrebitelia
    AnotáciaPojem neuromarketing. História jeho vzniku. Metódy skúmania mozgu. Metóda fMRI. Metóda EEG a sledovania očných zreníc.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.