Počet záznamov: 1  

Analýza pomocou konkrétnych analytických nástrojov pre porovnanie efektívnosti online marketingu

  1. Názov Analýza pomocou konkrétnych analytických nástrojov pre porovnanie efektívnosti online marketingu : bakalárska práca
    Autorské údajeNatália Špičuková, školiteľ: Mária Szivósová
    Autor Špičuková Natália
    Ďalší autori Szivósová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2016. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra895168

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha641.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.