Počet záznamov: 1
Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch
Názov Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch Preklad názvu Questionnaire analysis of selected relations marketing communication of wine companies Autorské údaje Lucia Coskun Autor Coskun Lucia Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 5-12. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prieskum * dotazníky * víno * priemysel vinársky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Anotácia Marketingová propagačná komunikácia pozostáva z osobného predaja, podpory predaja, vzťahov s verejnosťou a reklamy Osobný predaj predstavuje priamu komunikáciu a budovanie vzťahu dvoch alebo viacerých osôb, ktoré majú za cieľ výrobok predať. Medzi formy osobného predaja, ktoré využívajú vinárske podniky sa radia pultový a zásielkový predaj, predaj na základe vzoriek a telefonický predaj . Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 736.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1