Počet záznamov: 1
Propagačná stratégia s dôrazom na nové a nízkonákladové formy marketingu
Názov Propagačná stratégia s dôrazom na nové a nízkonákladové formy marketingu Autorské údaje Peter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Pollák František Svetozarovová Nella Mudrík Martin Nastišin Ľudovít Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2013. - 311 s. [11,15 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-65-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * propagácia * komunikácia marketingová * marketing elektronický * analýza swot * vzťahy s verejnosťou Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02228-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1