Počet záznamov: 1  

Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií

  1. Názov Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií
    Autorské údajeMiroslav Uhliar
    Autor Uhliar Miroslav EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. [S. 1-7] CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7
    Vydavateľské údajeGrafy, obr., tab.
    PoznámkyKEGA 042EU-4/2014. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá podnik malý * podnik stredný * prezentácia firemná * marketing * siete sociálne * médiá sociálne * benefity
    AnotáciaCharakteristika MSP. Marketingová prezentácia MSP prostredníctvom sociálnych sietí. Využívanie jednotlivých platforiem sociálnych sietí užívateľmi. Poradie významnosti jednotlivých sociálnych sietí z hľadiska marketingu. Benefity marketingu na sociálnych sietiach. Potreba vzdelávania sa podnikateľov, marketingových pracovníkov a študentov v oblasti využívania sociálnych sietí na marketingové účely pre ich lepšie uplatnenie sa na trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01005-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1