Počet záznamov: 1  

Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP

  1. Názov Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP
    Preklad názvuPro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME
    Autorské údajeBarbora Paholková, Jozef Orgonáš, Soňa Ivanovičová, Eva Kováčová, Gabriela Kovárová, Zuzana Lieskovská
    Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ivanovičová Soňa
    Kováčová Eva
    Kovárová Gabriela
    Lieskovská Zuzana
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 455-165. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493
    PoznámkyKEGA 027EU-4/2016 "Učebnica Základy podnikania pre stredné školy"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnikanie malé * podnikanie stredné * konkurencia * spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová
    AnotáciaIdentifiácia a tvorba praktických návrhov, ktoré z dlhodobého hľadiska povedú k zvyšovaniu spokojnosti nielen zamestnancov a zákazníkov, ale i k úspechu firmy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 01643-008, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 33-36

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.