Počet záznamov: 1
Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP
Názov Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP Preklad názvu Pro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME Autorské údaje Barbora Paholková, Jozef Orgonáš, Soňa Ivanovičová, Eva Kováčová, Gabriela Kovárová, Zuzana Lieskovská Autor Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ivanovičová Soňa Kováčová Eva Kovárová Gabriela Lieskovská Zuzana Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 36 (2016), s. 455-165. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Poznámky KEGA 027EU-4/2016 "Učebnica Základy podnikania pre stredné školy" Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnikanie malé * podnikanie stredné * konkurencia * spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová Anotácia Identifiácia a tvorba praktických návrhov, ktoré z dlhodobého hľadiska povedú k zvyšovaniu spokojnosti nielen zamestnancov a zákazníkov, ale i k úspechu firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01643-008, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 33-36
článok
Počet záznamov: 1