Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingového manažmentu v cieľových miestach cestovného ruchu na Slovensku

  1. Názov Uplatňovanie marketingového manažmentu v cieľových miestach cestovného ruchu na Slovensku
    Súbežný názovApplication of marketing management in tourism destinations in Slovakia
    Autorské údajeDiana Kvasnová, Vanda Maráková
    Autor Kvasnová Diana
    Spoluautori Maráková Vanda
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 50, č. 1 (2017), s. 37-47. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * organizácie * marketing manažment * regióny * financovanie * financie * prieskum * Slovensko
    AnotáciaCharakteristika marketingového manažmentu podľa vybraných autorov. Analýza uplatňovania marketingového manažmentu v cieľových miestach cestovného ruchu v Banskobystrickom regióne. Motívy založenia manažérskych organizácií. Zdroje financovania manažérskych organizácií. Aktivity manažérskych organizácií. Prínosy činnosti manažérskych organizácií pre cieľové miesta. Bariéry činnosti manažérskych organizácií. Faktory hodnotenia činnosti manažérskych organizácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.