Počet záznamov: 1
Značka ako strategický marketingový nástroj
Názov Značka ako strategický marketingový nástroj Preklad názvu Brand as a strategic marketing tool of the company Autorské údaje Eva Kicová Autor Kicová Eva Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 168-173. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá umiestňovanie produktov * značky * stratégia marketingová * stratégia podniková * stratégia obchodná * nástroje marketingové Anotácia Značka má veľký význam pre producentov, resp. vlastníkov značky. Úspešná značka si dokáže vytvoriť vzťah medzi sebou a zákazníkmi, ktorý je založený na vzájomnej dôvere. Značka stáva jedným z najhodnotnejších aktív spoločnosti. Rozdiel medzi úspechom a neúspechom podniku môže závisieť i od toho, ako silnú a hodnotnú značku si podnik dokážel vybudovať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 500.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1