Počet záznamov: 1
Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov
Názov Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov Súbežný názov Impact of environmental product labeling for consumers Autorské údaje Renáta Miklenčičová Autor Miklenčičová Renáta Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 113-120 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá certifikácia * produkty environmentálne * označovanie tovarov * ecolabelling * spotrebitelia Anotácia Environmentálne označovanie produktov. Typy environmentálneho označovania - typ I, II, III. Výsledky prieskumu zameraného na vplyv environmentálneho označenia produktov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1