Počet záznamov: 1
Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ
Názov Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : diplomová práca Autorské údaje Dušan Mokrohajský, školiteľ: Vítězslav Balhar Autor Mokrohajský Dušan Ďalší autori Balhar Vítězslav Jr. (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 70 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896740
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 59.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 478.2 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1