Počet záznamov: 1  

Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction

  1. Názov Performance Evaluation in the Area of a Marketing Approach Based on the Customer's Satisfaction
    Súbežný názovHodnotenie výkonnosti v oblasti marketingového prístupu zameraného na spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 65-72 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %)
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * výkonnosť * meranie výkonnosti * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * prieskum * ukazovatele výkonnosti * Slovensko
    AnotáciaPojmy spokojnosti zákazníka a lojality zákazníka. Metódy merania spokojnosti a lojality zákazníka; modely spokojnosti zákazníka. Výsledky prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v roku 2016 s cieľom zistiť, aký význam majú pre podnik ukazovatele merania spokojnosti a lojality, aká je frekvencia merania ukazovateľov, či sledujú podniky tieto ukazovatele a spôsob ich hodnotenia.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00859-009, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF558.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.