Počet záznamov: 1  

Využitie konkrétnych prvkov online marketingu v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Využitie konkrétnych prvkov online marketingu v malých a stredných podnikoch
    Súbežný názovUsing of elements of online marketing in small and medium enterprises
    Autorské údajeAdam Bartoš, Monika Jančovičová
    Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Jančovičová Monika EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument MMK 2017 : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník 8. : 18. - 20. prosince 2017, Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661638. Pp. 215-224 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017 / Lipowski Jaroslav ; Bandlerová Anna ; MMK 2017 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-22-1
    PoznámkyVEGA 1/0709/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * inovácia * technológie nové * internet * stránky webové * siete sociálne * podnik * podnik malý * podnik stredný * družstvá * Slovensko
    AnotáciaPorovanie využívania vybraných marketingových inovácií z oblasti online marketingu na Slovensku vo výrobných družstvách, ktorých primárnym cieľom nie je dosahovanie zisku, a ziskovo zameraných spoločností s ručením obmedzeným.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00858-008, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF878.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.