Počet záznamov: 1
[International marketing- theory, practises and new trends]
Title [International marketing- theory, practises and new trends] Author info Simona Škorvagová Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493 Review document International marketing- theory, practises and new trends / Král, P., Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G.. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing medzinárodný * recenzie * hospodárstvo svetové Annotation Recenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00907-005, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 37-38
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.6 MB from the SEK IP address after logging in článok
Počet záznamov: 1