Počet záznamov: 1
How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
Názov How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy Preklad názvu Ako nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 298-307 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá priemysel automobilový * technológie nové * business intelligence * marketing * štruktúra organizačná * siete sociálne * vzťahy obchodné Anotácia Inteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00241-008, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 318 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1