Počet záznamov: 1
Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie
Názov Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie Preklad názvu Digital Marketing in Selected Company: Initial State and Suggested Implementation Process Autorské údaje Andrej Miklošík, Alžbeta Šimjaková Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Šimjaková Alžbeta Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 107-119 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * komunikácia elektronická * obchod elektronický * reklama * textil * stránky webové * optimalizácia Anotácia Marketing vo vyhľadávačoch (Search Engine Marketing). Platená reklama vo vyhľadávačoch (PPC reklama). Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače. Výsledky výskumu, jeho aplikácia v spoločnosti Textil Lux a návrhy na optimalizáciu vybraných činností digitálneho marketingu na ďalšie zlepšenie budúcnosti e-shopu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00549-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 460.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1