Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie

  1. Názov Digitálny marketing vo vybranej spoločnosti: Východiská a navrhovaný postup implementácie
    Preklad názvuDigital Marketing in Selected Company: Initial State and Suggested Implementation Process
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Alžbeta Šimjaková
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Šimjaková Alžbeta
    Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 107-119 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * komunikácia elektronická * obchod elektronický * reklama * textil * stránky webové * optimalizácia
    AnotáciaMarketing vo vyhľadávačoch (Search Engine Marketing). Platená reklama vo vyhľadávačoch (PPC reklama). Optimalizácia webových stránok pre vyhľadávače. Výsledky výskumu, jeho aplikácia v spoločnosti Textil Lux a návrhy na optimalizáciu vybraných činností digitálneho marketingu na ďalšie zlepšenie budúcnosti e-shopu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00549-011, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF460.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.