Počet záznamov: 1  

Kultura, nebo angažovanost

  1. Názov Kultura, nebo angažovanost
    Autorské údajeJán Uriga
    Autor Uriga Ján
    Zdrojový dokument Moderní řízení. Roč. 54, č. 4 (2019), s. 40-41. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá kultúra podniková * zamestnanci * zamestnávatelia * identita podniková * emócie
    AnotáciaPrieskum spoločnosti PwC z roku 2018, ktorý sa týkal firemnej kultúry. Firemná kultúra ako dôležitý faktor, prečo ľudia chcú pracovať vo firme a prečo z firiem odchádzajú. Čo je angažovanosť. To, čo podporuje angažovanosť, nemusí nutne podporovať rozvoj firemnej kultúry a naopak. Angažovanosť zamestnancov je citlivá na krátkodobé externé vplyvy, naopak firemná kultúra by mala byť stabilnejšia a sebestačnejšia. Kritické oblasti zmeny kultúry - The Critical Few.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.