Počet záznamov: 1
Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky
Názov Jak řešit konflikty na pracovišti a se zákazníky Autorské údaje Ivana Watson Autor Watson Ivana Zdrojový dokument HR forum : odborný měsíčník pro všechny, kteří chtějí dobře vést druhé i sami sebe. Č. 4 (2019), s. 6-8. - Praha : People management forum, 2019. ISSN 1212-690X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá konflikty * vzťahy pracovné * vzťahy so zákazníkmi * vzťahy medziľudské * mediátori Anotácia Vznik konfliktov. Schopnosť riešiť, riadiť a predchádzať hádkam, sporom a nedorozumeniam. Negatíva, ktoré spôsobujú firmám neriešené hádky na pracovisku. Skúsenosti a techniky, ktoré pomáhajú k riešeniu konfliktov. Konkrétne kroky, ako postupovať v konfliktných situáciach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-12 + 2 príl.
článok
Počet záznamov: 1