Počet záznamov: 1
Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka
Názov Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka Preklad názvu The Song, Didactic Resource that Integrate Linguistic Skills in the Foreign Language Class Autorské údaje Diana Patricia Varela Cano Autor Varela Cano Diana Patricia EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 232-240 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Dulebová Irina. ISBN 978-80-972278-4-5 Poznámky KEGA 007EU-4/2018 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzdelávanie * jazyky cudzie * komunikácia * kultúra * umenie * študenti * zručnosti Anotácia Pieseň ako vhodný materiál na precvičovanie počúvania s porozumením, nie iba pre svoju lingvistickú a poetickú hodnotu, ale pretože predstavuje dôležitý zdroj kultúrnych informácií. Pieseň ako audiovizuálny prostriedok je didaktický nástroj veľmi efektívny a motivujúci a vďaka stručným textom ponúka nekonečné nápady, ktoré sa môžu rozvíjať na hodinách cudzieho jazyka. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00197-011, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 869.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1