Počet záznamov: 1  

Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity

  1. Názov Staging a 'Chinatown' in Berlin: The Role of City Branding in the Urban Governance of Ethnic diversity
    Preklad názvuInscenácia štvrte „Chinatown“ v Berlíne: úloha mestských značiek v mestkej správe entickej diverzity
    Autorské údajeAntonie Schmiz
    Autor Schmiz Antonie
    Zdrojový dokument European Urban and Regional Studies. Vol. 24, no. 3 (2017), Pp. 290-303. - London : Sage Publications Ltd, 2017. ISSN 1461-7145
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá migrácia * Čína * Nemecko * značky * diverzita * etnikum * podnikanie
    AnotáciaEtnokultúrna rozmanitosť sa čoraz viac považuje za aktívum, ktoré vedie k budovaniu značky migrantov. Tieto aglomerácie obchodov, kaviarní a reštaurácií poskytujú miesto pre voľný čas a spotrebu pre kozmopolitných urbanistov. Sledovanie prechodu Berlína z reaktívneho na proaktívny prístup v marketingu etnokultúrnej rozmanitosti. Vízia centra ako miesta kultúrneho a obchodého života verzus nemecké zákony.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF103.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.