Počet záznamov: 1
Blogeri ako súčasť marketingovej komunikácie značky
Názov Blogeri ako súčasť marketingovej komunikácie značky : bakalárska práca Autorské údaje Gabriela Majtanová, školiteľ: Lucia Folvarčíková Autor Majtanová Gabriela Ďalší autori Folvarčíková Lucia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 43 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 906368
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 138.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 532.1 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1