Počet záznamov: 1
Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard
Názov Strategic Customer Analysis Based od Balanced Scorecard Preklad názvu Analýza stratégie zákazníka založená na metóde Balanced Scorecard Autorské údaje Sergey Krylov Autor Krylov Sergey Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Vol. 13, no. 1 (2019), s. 12-25. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2019. ISSN 1337-0839 DOI 10.26552/ems.2019.1.12-25 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá manažment strategický * podnik * riadenie strategické * zákazníci * distribúcia Anotácia Teoretické aspekty aplikovanej strategickej analýzy zákazníkov založenej na hodnotení kritérií zákazníka prostredníctvom metódy Balanced Scorecard. Aplikácia konceptu Balanced Scorecard vo výskumnej činnosti distribúcie a riadenia predaja vyvinutej autorom. Analytické ukazovatele efektívnosti výkonnosti organizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 447.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1