Počet záznamov: 1
Reputácia a jej budovanie
Názov Reputácia a jej budovanie Autorské údaje Andrea Panyiová Autor Panyiová Andrea Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. jeseň (2019), s. 38-40. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá hotely * hotelierstvo * kvalita služieb * reputácia podniku * stránky webové * zákazníci * väzba spätná Anotácia Online reputácia je neoddeliteľnou súčasťou prezentácie každej firmy. Reputácia výrazne vplýva na predaj a tržby. Vďaka hodnoteniam sa hotely stávajú porovnateľnými v internetovom prostredí. Každý má rovnakú šancu dosiahnuť úspech, ak sa bude venovať kvalite a servisu. Na globálnej úrovni v počte hodnotení vyhráva Booking.com. Hodnotenia je potrebné manažovať. Zvláštnu pozornosť je potrebné venovať negatívnym hodnoteniam. Každý člen tímu musí žiť reputáciou hotela. Ako nadchnúť hostí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1