Počet záznamov: 1
Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov
Názov Lokačný priestorový model duopolu zohľadňujúci presvedčenie spotrebiteľov Súbežný názov Location Spatial Model of Duopoly Taking Into Account Consumers’ Conviction Autorské údaje Patrícia Holzerová Autor Holzerová Patrícia EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Mladá veda AIESA 2019 : participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník z X. medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 27-35 online. - Bratislava : Letra Edu, 2019 / Šoltés Erik ; Bandurič Igor ; Bilíková Mária ; Čičková Zuzana ; Mladá veda AIESA 2019 participácia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov na budovaní spoločnosti. ISBN 978-80-89962-40-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá modelovanie ekonometrické * teória hier * spotrebitelia * lokalizácia * duopoly Anotácia Problém výberu lokality v prípade oligopolistického trhu a hľadania rovnovážneho stavu pomocou teórie hier. V prezentovanom modeli vystupujú dve firmy, vyberajúce najvhodnejšiu lokáciu pre ich podnik. Výsledkom sú rovnovážne stratégie pre oba podniky, ktoré sú ovplyvňované rozhodnutiami spotrebiteľov a možnosťou pôsobenia presvedčenia vedúceho k preferencii jedného z výrobcov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00855-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 333.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1