Počet záznamov: 1  

Budovanie pozitívnej reputácie podniku vo vzťahu k investorom

  1. Názov Budovanie pozitívnej reputácie podniku vo vzťahu k investorom
    Súbežný názovBuilding a Positive Corporate Reputation in Relation to Investors
    Autor Kozáková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 345-354 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reputácia podniku * investori * trh finančný * produkty * riadenie * výkonnosť podniku
    AnotáciaReputácia ako jeden z najdôležitejších faktorov pri realizácii úspešného vzťahu s investormi. Koncept pozitívnej reputácie ako základ fungovania na finančných trhov. Zahŕňa produkt, služby podniku, riadenie, finančnú výkonnosť, ako aj otázky v sociálnej oblasti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00924-040, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF427.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.