Počet záznamov: 1
Aromatický marketing a testovanie vôní
Názov Aromatický marketing a testovanie vôní Preklad názvu Aroma Marketing and the Scents Testing Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 18, č. 2 (2019), s. 18-27. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2019. ISSN 1335-9746 Poznámky APVV-17-0564 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing senzorický * testy * nákup Anotácia Aromatický marketing ako jeden z existujúcich druhov senzorického marketingu, ktorý je zameraný na čuchový zmysel. Rovnako sa stretávame aj s pojmom marketing vôní. Aromatický marketing nadväzuje na poznatky aromachológie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01067-002, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-2
článok
Počet záznamov: 1